Annuleren en terug zenden. 

Hoewel wij uiteraard hopen dat u geen goederen dient terug te zenden of te annuleren, willen we er toch voor zorgen dat indien het toch nodig is, dat ook hier u een goede service kan genieten.

Annuleren van je bestelling

Als je een order dient te annuleren dan kan je dit zelf doen in onze website. 
U hoeft hiervoor niet onze klanten dienst te bellen. 

- Log in op uw account - Ga naar mijn orders - en daar ziet u het betreffende order, met een "Cancel" knop om te annuleren. 

- Zolang de order bij ons nog niet verwerkt is kan u de order annuleren. 

- Indien de order reeds wel verwerkt is, dan kan u enkel wachten tot u deze ontvangen heeft en deze dan retourneren. 

* Indien u als gast heeft uitgechecked, dan heeft u uiteraard geen account. 
  In dat geval vind u een link terug in uw bevestigings email - met een link om uw order te annuleren. 

Terugzenden - Retourneren van je bestelling.

 

Indien u genoodzaakt bent om een volledige order - of een enkel product terug te zenden, dan kan dit ook via uw account.
Wij aanvaarden enkel terug zendingen die aangemeld zijn via uw klant account. 

- Log in op uw account 

- Ga naar "mijn bestellingen" 

- Hier vind u uw bestellingen terug, en kan u de stappen doorlopen voor de terug zending 
  geef aan welk product u wenst terug te zenden - volgende stap 
  geef de reden van terug zending aan 
  Geef aan of u een webshop voucher wenst, of dat u een terug betaling op rekening wenst.
  Een webshop voucher ontvangt u per direct als wij uw terugzending hebben ontvangen en kan u dan ook direct terug gebruiken. 
  Een terugbetaling neemt meer tijd (tot 30dagen) in beslag en wij zullen met u in contact moeten treden om bankgegevens op te vragen.
  PRINT zeker het document af en voeg het bij in uw terugzending, alleen dan weten wij van wie het pakket komt.